En oppfordring til å bruke byen
En oppfordring til å bruke byen
En oppfordring til å bruke byen
En oppfordring til å bruke byen
Sammen med Oslo Handelsstandsforening og strøksforeningene søkte Circus om midler til kampanjen «Oslo - den gode byfølelsen» og ble en av de utvalgte som fikk markedsstøtte. Hensikten var å få folk til å handle mer spredt over hele byen, ta smittevern på alvor, men fortsette å bruke kulturtilbudene og spisestedene i Oslo. Første del av kampanjen ble lansert sommeren 2020, oppfølgingskampanjen ble lansert i september og en tilleggs-annonsering kom i november. Kampanjene inneholdt boards, facebook- Instagram- og Snapchatannonsering.
Sammen med Oslo Handelsstandsforening og strøksforeningene søkte Circus om midler til kampanjen «Oslo - den gode byfølelsen» og ble en av de utvalgte som fikk markedsstøtte. Hensikten var å få folk til å handle mer spredt over hele byen, ta smittevern på alvor, men fortsette å bruke kulturtilbudene og spisestedene i Oslo. Første del av kampanjen ble lansert sommeren 2020, oppfølgingskampanjen ble lansert i september og en tilleggs-annonsering kom i november. Kampanjene inneholdt boards, facebook- Instagram- og Snapchatannonsering.
En oppfordring til å bruke byen
En oppfordring til å bruke byen
Sammen med Oslo Handelsstandsforening og strøksforeningene søkte Circus om midler til kampanjen «Oslo - den gode byfølelsen» og ble en av de utvalgte som fikk markedsstøtte. Hensikten var å få folk til å handle mer spredt over hele byen, ta smittevern på alvor, men fortsette å bruke kulturtilbudene og spisestedene i Oslo. Første del av kampanjen ble lansert sommeren 2020, oppfølgingskampanjen ble lansert i september og en tilleggs-annonsering kom i november. Kampanjene inneholdt boards, facebook- Instagram- og Snapchatannonsering.
Sammen med Oslo Handelsstandsforening og strøksforeningene søkte Circus om midler til kampanjen «Oslo - den gode byfølelsen» og ble en av de utvalgte som fikk markedsstøtte. Hensikten var å få folk til å handle mer spredt over hele byen, ta smittevern på alvor, men fortsette å bruke kulturtilbudene og spisestedene i Oslo. Første del av kampanjen ble lansert sommeren 2020, oppfølgingskampanjen ble lansert i september og en tilleggs-annonsering kom i november. Kampanjene inneholdt boards, facebook- Instagram- og Snapchatannonsering.
En oppfordring til å bruke byen
TJENESTER
Sammen med Oslo Handelsstandsforening og strøksforeningene søkte Circus om midler til kampanjen «Oslo - den gode byfølelsen» og ble en av de utvalgte som fikk markedsstøtte. Hensikten var å få folk til å handle mer spredt over hele byen, ta smittevern på alvor, men fortsette å bruke kulturtilbudene og spisestedene i Oslo. Første del av kampanjen ble lansert sommeren 2020, oppfølgingskampanjen ble lansert i september og en tilleggs-annonsering kom i november. Kampanjene inneholdt boards, facebook- Instagram- og Snapchatannonsering.
No items found.
En oppfordring til å bruke byen
En oppfordring til å bruke byen
En oppfordring til å bruke byen
Sammen med Oslo Handelsstandsforening og strøksforeningene søkte Circus om midler til kampanjen «Oslo - den gode byfølelsen» og ble en av de utvalgte som fikk markedsstøtte. Hensikten var å få folk til å handle mer spredt over hele byen, ta smittevern på alvor, men fortsette å bruke kulturtilbudene og spisestedene i Oslo. Første del av kampanjen ble lansert sommeren 2020, oppfølgingskampanjen ble lansert i september og en tilleggs-annonsering kom i november. Kampanjene inneholdt boards, facebook- Instagram- og Snapchatannonsering.
En oppfordring til å bruke byen
En oppfordring til å bruke byen
En oppfordring til å bruke byen
Sammen med Oslo Handelsstandsforening og strøksforeningene søkte Circus om midler til kampanjen «Oslo - den gode byfølelsen» og ble en av de utvalgte som fikk markedsstøtte. Hensikten var å få folk til å handle mer spredt over hele byen, ta smittevern på alvor, men fortsette å bruke kulturtilbudene og spisestedene i Oslo. Første del av kampanjen ble lansert sommeren 2020, oppfølgingskampanjen ble lansert i september og en tilleggs-annonsering kom i november. Kampanjene inneholdt boards, facebook- Instagram- og Snapchatannonsering.
En oppfordring til å bruke byen
En oppfordring til å bruke byen
En oppfordring til å bruke byen
Sammen med Oslo Handelsstandsforening og strøksforeningene søkte Circus om midler til kampanjen «Oslo - den gode byfølelsen» og ble en av de utvalgte som fikk markedsstøtte. Hensikten var å få folk til å handle mer spredt over hele byen, ta smittevern på alvor, men fortsette å bruke kulturtilbudene og spisestedene i Oslo. Første del av kampanjen ble lansert sommeren 2020, oppfølgingskampanjen ble lansert i september og en tilleggs-annonsering kom i november. Kampanjene inneholdt boards, facebook- Instagram- og Snapchatannonsering.