Circus is some text inside of a div block.
Reklame
+
Design
Arbeider

Grove Knutsen trapper opp

I over 23 år har Circus jobbet strategisk med Grove Knutsen, en av Norges ledende leverandører innen arbeidsutstyr. De leverer alt fra stiger og stillaser til kasser, kofferter og traller – først og fremst til proffmarkedet.
Grove Knutsen
Jobbene

Grove Knutsen trapper opp

I over 23 år har Circus jobbet strategisk med Grove Knutsen, en av Norges ledende leverandører innen arbeidsutstyr. De leverer alt fra stiger og stillaser til kasser, kofferter og traller – først og fremst til proffmarkedet.
Grove Knutsen
Jobbene

Grove Knutsen trapper opp

I over 23 år har Circus jobbet strategisk med Grove Knutsen, en av Norges ledende leverandører innen arbeidsutstyr. De leverer alt fra stiger og stillaser til kasser, kofferter og traller – først og fremst til proffmarkedet.
Grove Knutsen

Tradisjon + innovasjon

Tradisjon + innovasjon

Tradisjon + innovasjon

Tradisjon + innovasjon

Konsept, Strategi, Kommunikasjon, Identitet, Design.
Konsept, Strategi, Kommunikasjon, Identitet, Design.
Selv om Grove Knutsen startet opp i 1946, er de langt ifra utdaterte. Den nye Identiteten ivaretar den lange tradisjonen til merkevaren, samtidig som den skildrer en moderne og fremoverlent bedrift som er opptatt av innovasjon og nytenking. Identiteten har fått en kraftigere fargepallett og en mer robust strek, inspirert av byggebransjens eget univers.
Selv om Grove Knutsen startet opp i 1946, er de langt ifra utdaterte. Den nye Identiteten ivaretar den lange tradisjonen til merkevaren, samtidig som den skildrer en moderne og fremoverlent bedrift som er opptatt av innovasjon og nytenking. Identiteten har fått en kraftigere fargepallett og en mer robust strek, inspirert av byggebransjens eget univers.

Tradisjon + innovasjon

Tradisjon + innovasjon

Konsept, Strategi, Kommunikasjon, Identitet, Design.
Konsept, Strategi, Kommunikasjon, Identitet, Design.
Selv om Grove Knutsen startet opp i 1946, er de langt ifra utdaterte. Den nye Identiteten ivaretar den lange tradisjonen til merkevaren, samtidig som den skildrer en moderne og fremoverlent bedrift som er opptatt av innovasjon og nytenking. Identiteten har fått en kraftigere fargepallett og en mer robust strek, inspirert av byggebransjens eget univers.
Selv om Grove Knutsen startet opp i 1946, er de langt ifra utdaterte. Den nye Identiteten ivaretar den lange tradisjonen til merkevaren, samtidig som den skildrer en moderne og fremoverlent bedrift som er opptatt av innovasjon og nytenking. Identiteten har fått en kraftigere fargepallett og en mer robust strek, inspirert av byggebransjens eget univers.

Tradisjon + innovasjon

Selv om Grove Knutsen startet opp i 1946, er de langt ifra utdaterte. Den nye Identiteten ivaretar den lange tradisjonen til merkevaren, samtidig som den skildrer en moderne og fremoverlent bedrift som er opptatt av innovasjon og nytenking. Identiteten har fått en kraftigere fargepallett og en mer robust strek, inspirert av byggebransjens eget univers.

TJENESTER

Selv om Grove Knutsen startet opp i 1946, er de langt ifra utdaterte. Den nye Identiteten ivaretar den lange tradisjonen til merkevaren, samtidig som den skildrer en moderne og fremoverlent bedrift som er opptatt av innovasjon og nytenking. Identiteten har fått en kraftigere fargepallett og en mer robust strek, inspirert av byggebransjens eget univers.
Konsept, Strategi, Kommunikasjon, Identitet, Design.
Identitetsdesign
Profilmateriell

Tradisjon + innovasjon

Tradisjon + innovasjon

Tradisjon + innovasjon

Konsept, Strategi, Kommunikasjon, Identitet, Design.
Selv om Grove Knutsen startet opp i 1946, er de langt ifra utdaterte. Den nye Identiteten ivaretar den lange tradisjonen til merkevaren, samtidig som den skildrer en moderne og fremoverlent bedrift som er opptatt av innovasjon og nytenking. Identiteten har fått en kraftigere fargepallett og en mer robust strek, inspirert av byggebransjens eget univers.

Tradisjon + innovasjon

Tradisjon + innovasjon

Tradisjon + innovasjon

Konsept, Strategi, Kommunikasjon, Identitet, Design.
Selv om Grove Knutsen startet opp i 1946, er de langt ifra utdaterte. Den nye Identiteten ivaretar den lange tradisjonen til merkevaren, samtidig som den skildrer en moderne og fremoverlent bedrift som er opptatt av innovasjon og nytenking. Identiteten har fått en kraftigere fargepallett og en mer robust strek, inspirert av byggebransjens eget univers.

Tradisjon + innovasjon

Tradisjon + innovasjon

Tradisjon + innovasjon

Konsept, Strategi, Kommunikasjon, Identitet, Design.
Selv om Grove Knutsen startet opp i 1946, er de langt ifra utdaterte. Den nye Identiteten ivaretar den lange tradisjonen til merkevaren, samtidig som den skildrer en moderne og fremoverlent bedrift som er opptatt av innovasjon og nytenking. Identiteten har fått en kraftigere fargepallett og en mer robust strek, inspirert av byggebransjens eget univers.

TJENESTER

No items found.

TJENESTER

No items found.

TJENESTER

No items found.

Grove Knutsen leverer overlegent, men er aldri overlegen

Grove Knutsen leverer overlegent, men er aldri overlegen

Grove Knutsen leverer overlegent, men er aldri overlegen

Grove Knutsen leverer overlegent, men er aldri overlegen

Med både ny drakt og treffsikker tone of voice tar Grove Knutsen merkevaren ett steg opp. Målgruppen er litt som Grove Knutsens verktøy; hardbarka og tåler en trøkk. For å treffe denne kvalitetsbevisste gjengen, bestående av proffer, har Circus jobbet med å balansere språket. Stemmen bærer med seg en selvtillit fra mange års erfaring i bransjen. Men selv om de er best i klassen, hever de seg ikke over andre. De er humoristiske og “kjappe i replikken”, men alltid faglig orientert og imøtekommende.
Med både ny drakt og treffsikker tone of voice tar Grove Knutsen merkevaren ett steg opp. Målgruppen er litt som Grove Knutsens verktøy; hardbarka og tåler en trøkk. For å treffe denne kvalitetsbevisste gjengen, bestående av proffer, har Circus jobbet med å balansere språket. Stemmen bærer med seg en selvtillit fra mange års erfaring i bransjen. Men selv om de er best i klassen, hever de seg ikke over andre. De er humoristiske og “kjappe i replikken”, men alltid faglig orientert og imøtekommende.

Grove Knutsen leverer overlegent, men er aldri overlegen

Grove Knutsen leverer overlegent, men er aldri overlegen

Med både ny drakt og treffsikker tone of voice tar Grove Knutsen merkevaren ett steg opp. Målgruppen er litt som Grove Knutsens verktøy; hardbarka og tåler en trøkk. For å treffe denne kvalitetsbevisste gjengen, bestående av proffer, har Circus jobbet med å balansere språket. Stemmen bærer med seg en selvtillit fra mange års erfaring i bransjen. Men selv om de er best i klassen, hever de seg ikke over andre. De er humoristiske og “kjappe i replikken”, men alltid faglig orientert og imøtekommende.
Med både ny drakt og treffsikker tone of voice tar Grove Knutsen merkevaren ett steg opp. Målgruppen er litt som Grove Knutsens verktøy; hardbarka og tåler en trøkk. For å treffe denne kvalitetsbevisste gjengen, bestående av proffer, har Circus jobbet med å balansere språket. Stemmen bærer med seg en selvtillit fra mange års erfaring i bransjen. Men selv om de er best i klassen, hever de seg ikke over andre. De er humoristiske og “kjappe i replikken”, men alltid faglig orientert og imøtekommende.

Grove Knutsen leverer overlegent, men er aldri overlegen

TJENESTER

Med både ny drakt og treffsikker tone of voice tar Grove Knutsen merkevaren ett steg opp. Målgruppen er litt som Grove Knutsens verktøy; hardbarka og tåler en trøkk. For å treffe denne kvalitetsbevisste gjengen, bestående av proffer, har Circus jobbet med å balansere språket. Stemmen bærer med seg en selvtillit fra mange års erfaring i bransjen. Men selv om de er best i klassen, hever de seg ikke over andre. De er humoristiske og “kjappe i replikken”, men alltid faglig orientert og imøtekommende.
No items found.

Grove Knutsen leverer overlegent, men er aldri overlegen

Grove Knutsen leverer overlegent, men er aldri overlegen

Grove Knutsen leverer overlegent, men er aldri overlegen

Med både ny drakt og treffsikker tone of voice tar Grove Knutsen merkevaren ett steg opp. Målgruppen er litt som Grove Knutsens verktøy; hardbarka og tåler en trøkk. For å treffe denne kvalitetsbevisste gjengen, bestående av proffer, har Circus jobbet med å balansere språket. Stemmen bærer med seg en selvtillit fra mange års erfaring i bransjen. Men selv om de er best i klassen, hever de seg ikke over andre. De er humoristiske og “kjappe i replikken”, men alltid faglig orientert og imøtekommende.

Grove Knutsen leverer overlegent, men er aldri overlegen

Grove Knutsen leverer overlegent, men er aldri overlegen

Grove Knutsen leverer overlegent, men er aldri overlegen

Med både ny drakt og treffsikker tone of voice tar Grove Knutsen merkevaren ett steg opp. Målgruppen er litt som Grove Knutsens verktøy; hardbarka og tåler en trøkk. For å treffe denne kvalitetsbevisste gjengen, bestående av proffer, har Circus jobbet med å balansere språket. Stemmen bærer med seg en selvtillit fra mange års erfaring i bransjen. Men selv om de er best i klassen, hever de seg ikke over andre. De er humoristiske og “kjappe i replikken”, men alltid faglig orientert og imøtekommende.

Grove Knutsen leverer overlegent, men er aldri overlegen

Grove Knutsen leverer overlegent, men er aldri overlegen

Grove Knutsen leverer overlegent, men er aldri overlegen

Med både ny drakt og treffsikker tone of voice tar Grove Knutsen merkevaren ett steg opp. Målgruppen er litt som Grove Knutsens verktøy; hardbarka og tåler en trøkk. For å treffe denne kvalitetsbevisste gjengen, bestående av proffer, har Circus jobbet med å balansere språket. Stemmen bærer med seg en selvtillit fra mange års erfaring i bransjen. Men selv om de er best i klassen, hever de seg ikke over andre. De er humoristiske og “kjappe i replikken”, men alltid faglig orientert og imøtekommende.

TJENESTER

No items found.

TJENESTER

No items found.

Sammen leverer vi kvalitet

Sammen leverer vi kvalitet

Sammen leverer vi kvalitet

Sammen leverer vi kvalitet

En seriøs merkevare trenger en oppsummerende payoff som gjenspeiler merkevarens visjon. I den nye tone of voicen er Grove Knutsen definert som en omtenksom og solid lagspiller. Payoffen «Sammen leverer vi kvalitet» oppsummerer dette. Grove Knutsen tror at arbeidslyst kommer med godt arbeidsverktøy, og at leverandør og grossist sammen kan legge til rette for kvalitet i alle ledd. Dette gjennomsyrer også vårt lange og lojale samarbeid som deres byrå – sammen leverer vi kvalitet!
En seriøs merkevare trenger en oppsummerende payoff som gjenspeiler merkevarens visjon. I den nye tone of voicen er Grove Knutsen definert som en omtenksom og solid lagspiller. Payoffen «Sammen leverer vi kvalitet» oppsummerer dette. Grove Knutsen tror at arbeidslyst kommer med godt arbeidsverktøy, og at leverandør og grossist sammen kan legge til rette for kvalitet i alle ledd. Dette gjennomsyrer også vårt lange og lojale samarbeid som deres byrå – sammen leverer vi kvalitet!

Sammen leverer vi kvalitet

Sammen leverer vi kvalitet

En seriøs merkevare trenger en oppsummerende payoff som gjenspeiler merkevarens visjon. I den nye tone of voicen er Grove Knutsen definert som en omtenksom og solid lagspiller. Payoffen «Sammen leverer vi kvalitet» oppsummerer dette. Grove Knutsen tror at arbeidslyst kommer med godt arbeidsverktøy, og at leverandør og grossist sammen kan legge til rette for kvalitet i alle ledd. Dette gjennomsyrer også vårt lange og lojale samarbeid som deres byrå – sammen leverer vi kvalitet!
En seriøs merkevare trenger en oppsummerende payoff som gjenspeiler merkevarens visjon. I den nye tone of voicen er Grove Knutsen definert som en omtenksom og solid lagspiller. Payoffen «Sammen leverer vi kvalitet» oppsummerer dette. Grove Knutsen tror at arbeidslyst kommer med godt arbeidsverktøy, og at leverandør og grossist sammen kan legge til rette for kvalitet i alle ledd. Dette gjennomsyrer også vårt lange og lojale samarbeid som deres byrå – sammen leverer vi kvalitet!

Sammen leverer vi kvalitet

TJENESTER

En seriøs merkevare trenger en oppsummerende payoff som gjenspeiler merkevarens visjon. I den nye tone of voicen er Grove Knutsen definert som en omtenksom og solid lagspiller. Payoffen «Sammen leverer vi kvalitet» oppsummerer dette. Grove Knutsen tror at arbeidslyst kommer med godt arbeidsverktøy, og at leverandør og grossist sammen kan legge til rette for kvalitet i alle ledd. Dette gjennomsyrer også vårt lange og lojale samarbeid som deres byrå – sammen leverer vi kvalitet!
No items found.

Sammen leverer vi kvalitet

Sammen leverer vi kvalitet

Sammen leverer vi kvalitet

En seriøs merkevare trenger en oppsummerende payoff som gjenspeiler merkevarens visjon. I den nye tone of voicen er Grove Knutsen definert som en omtenksom og solid lagspiller. Payoffen «Sammen leverer vi kvalitet» oppsummerer dette. Grove Knutsen tror at arbeidslyst kommer med godt arbeidsverktøy, og at leverandør og grossist sammen kan legge til rette for kvalitet i alle ledd. Dette gjennomsyrer også vårt lange og lojale samarbeid som deres byrå – sammen leverer vi kvalitet!

Sammen leverer vi kvalitet

Sammen leverer vi kvalitet

Sammen leverer vi kvalitet

En seriøs merkevare trenger en oppsummerende payoff som gjenspeiler merkevarens visjon. I den nye tone of voicen er Grove Knutsen definert som en omtenksom og solid lagspiller. Payoffen «Sammen leverer vi kvalitet» oppsummerer dette. Grove Knutsen tror at arbeidslyst kommer med godt arbeidsverktøy, og at leverandør og grossist sammen kan legge til rette for kvalitet i alle ledd. Dette gjennomsyrer også vårt lange og lojale samarbeid som deres byrå – sammen leverer vi kvalitet!

Sammen leverer vi kvalitet

Sammen leverer vi kvalitet

Sammen leverer vi kvalitet

En seriøs merkevare trenger en oppsummerende payoff som gjenspeiler merkevarens visjon. I den nye tone of voicen er Grove Knutsen definert som en omtenksom og solid lagspiller. Payoffen «Sammen leverer vi kvalitet» oppsummerer dette. Grove Knutsen tror at arbeidslyst kommer med godt arbeidsverktøy, og at leverandør og grossist sammen kan legge til rette for kvalitet i alle ledd. Dette gjennomsyrer også vårt lange og lojale samarbeid som deres byrå – sammen leverer vi kvalitet!

TJENESTER

No items found.