Tradisjon + innovasjon
Tradisjon + innovasjon
Tradisjon + innovasjon
Tradisjon + innovasjon
Konsept, Strategi, Kommunikasjon, Identitet, Design.
Konsept, Strategi, Kommunikasjon, Identitet, Design.
Selv om Grove Knutsen startet opp i 1946, er de langt ifra utdaterte. Den nye Identiteten ivaretar den lange tradisjonen til merkevaren, samtidig som den skildrer en moderne og fremoverlent bedrift som er opptatt av innovasjon og nytenking. Identiteten har fått en kraftigere fargepallett og en mer robust strek, inspirert av byggebransjens eget univers.
Selv om Grove Knutsen startet opp i 1946, er de langt ifra utdaterte. Den nye Identiteten ivaretar den lange tradisjonen til merkevaren, samtidig som den skildrer en moderne og fremoverlent bedrift som er opptatt av innovasjon og nytenking. Identiteten har fått en kraftigere fargepallett og en mer robust strek, inspirert av byggebransjens eget univers.
Tradisjon + innovasjon
Tradisjon + innovasjon
Konsept, Strategi, Kommunikasjon, Identitet, Design.
Konsept, Strategi, Kommunikasjon, Identitet, Design.
Selv om Grove Knutsen startet opp i 1946, er de langt ifra utdaterte. Den nye Identiteten ivaretar den lange tradisjonen til merkevaren, samtidig som den skildrer en moderne og fremoverlent bedrift som er opptatt av innovasjon og nytenking. Identiteten har fått en kraftigere fargepallett og en mer robust strek, inspirert av byggebransjens eget univers.
Selv om Grove Knutsen startet opp i 1946, er de langt ifra utdaterte. Den nye Identiteten ivaretar den lange tradisjonen til merkevaren, samtidig som den skildrer en moderne og fremoverlent bedrift som er opptatt av innovasjon og nytenking. Identiteten har fått en kraftigere fargepallett og en mer robust strek, inspirert av byggebransjens eget univers.
Tradisjon + innovasjon
Selv om Grove Knutsen startet opp i 1946, er de langt ifra utdaterte. Den nye Identiteten ivaretar den lange tradisjonen til merkevaren, samtidig som den skildrer en moderne og fremoverlent bedrift som er opptatt av innovasjon og nytenking. Identiteten har fått en kraftigere fargepallett og en mer robust strek, inspirert av byggebransjens eget univers.
TJENESTER
Selv om Grove Knutsen startet opp i 1946, er de langt ifra utdaterte. Den nye Identiteten ivaretar den lange tradisjonen til merkevaren, samtidig som den skildrer en moderne og fremoverlent bedrift som er opptatt av innovasjon og nytenking. Identiteten har fått en kraftigere fargepallett og en mer robust strek, inspirert av byggebransjens eget univers.
Konsept, Strategi, Kommunikasjon, Identitet, Design.
Tradisjon + innovasjon
Tradisjon + innovasjon
Tradisjon + innovasjon
Konsept, Strategi, Kommunikasjon, Identitet, Design.
Selv om Grove Knutsen startet opp i 1946, er de langt ifra utdaterte. Den nye Identiteten ivaretar den lange tradisjonen til merkevaren, samtidig som den skildrer en moderne og fremoverlent bedrift som er opptatt av innovasjon og nytenking. Identiteten har fått en kraftigere fargepallett og en mer robust strek, inspirert av byggebransjens eget univers.
Tradisjon + innovasjon
Tradisjon + innovasjon
Tradisjon + innovasjon
Konsept, Strategi, Kommunikasjon, Identitet, Design.
Selv om Grove Knutsen startet opp i 1946, er de langt ifra utdaterte. Den nye Identiteten ivaretar den lange tradisjonen til merkevaren, samtidig som den skildrer en moderne og fremoverlent bedrift som er opptatt av innovasjon og nytenking. Identiteten har fått en kraftigere fargepallett og en mer robust strek, inspirert av byggebransjens eget univers.
Tradisjon + innovasjon
Tradisjon + innovasjon
Tradisjon + innovasjon
Konsept, Strategi, Kommunikasjon, Identitet, Design.
Selv om Grove Knutsen startet opp i 1946, er de langt ifra utdaterte. Den nye Identiteten ivaretar den lange tradisjonen til merkevaren, samtidig som den skildrer en moderne og fremoverlent bedrift som er opptatt av innovasjon og nytenking. Identiteten har fått en kraftigere fargepallett og en mer robust strek, inspirert av byggebransjens eget univers.