«Dusj» i prøverommet!
«Dusj» i prøverommet!
«Dusj» i prøverommet!
«Dusj» i prøverommet!
Tørr shampoo sprayes rett i tørt hår og gir en nyvasket, fresh look med volum! For å lære forbruker at Batiste tørrshampoo er som å ta en rask dusj fikk prøverommene på utvalgte Lindex-butikker egne Batiste «dusjforheng». Test-produkter ble plassert inne i prøverommet. Vi fikk med oss Kathrine Sørland på lanseringen for å skape enda større blest. Denne kampanjen ble en stor suksess i Norge, og ble også kjørt i Danmark og Asia (!)
Tørr shampoo sprayes rett i tørt hår og gir en nyvasket, fresh look med volum! For å lære forbruker at Batiste tørrshampoo er som å ta en rask dusj fikk prøverommene på utvalgte Lindex-butikker egne Batiste «dusjforheng». Test-produkter ble plassert inne i prøverommet. Vi fikk med oss Kathrine Sørland på lanseringen for å skape enda større blest. Denne kampanjen ble en stor suksess i Norge, og ble også kjørt i Danmark og Asia (!)
«Dusj» i prøverommet!
«Dusj» i prøverommet!
Tørr shampoo sprayes rett i tørt hår og gir en nyvasket, fresh look med volum! For å lære forbruker at Batiste tørrshampoo er som å ta en rask dusj fikk prøverommene på utvalgte Lindex-butikker egne Batiste «dusjforheng». Test-produkter ble plassert inne i prøverommet. Vi fikk med oss Kathrine Sørland på lanseringen for å skape enda større blest. Denne kampanjen ble en stor suksess i Norge, og ble også kjørt i Danmark og Asia (!)
Tørr shampoo sprayes rett i tørt hår og gir en nyvasket, fresh look med volum! For å lære forbruker at Batiste tørrshampoo er som å ta en rask dusj fikk prøverommene på utvalgte Lindex-butikker egne Batiste «dusjforheng». Test-produkter ble plassert inne i prøverommet. Vi fikk med oss Kathrine Sørland på lanseringen for å skape enda større blest. Denne kampanjen ble en stor suksess i Norge, og ble også kjørt i Danmark og Asia (!)
«Dusj» i prøverommet!
Tørr shampoo sprayes rett i tørt hår og gir en nyvasket, fresh look med volum! For å lære forbruker at Batiste tørrshampoo er som å ta en rask dusj fikk prøverommene på utvalgte Lindex-butikker egne Batiste «dusjforheng». Test-produkter ble plassert inne i prøverommet. Vi fikk med oss Kathrine Sørland på lanseringen for å skape enda større blest. Denne kampanjen ble en stor suksess i Norge, og ble også kjørt i Danmark og Asia (!)
TJENESTER
Tørr shampoo sprayes rett i tørt hår og gir en nyvasket, fresh look med volum! For å lære forbruker at Batiste tørrshampoo er som å ta en rask dusj fikk prøverommene på utvalgte Lindex-butikker egne Batiste «dusjforheng». Test-produkter ble plassert inne i prøverommet. Vi fikk med oss Kathrine Sørland på lanseringen for å skape enda større blest. Denne kampanjen ble en stor suksess i Norge, og ble også kjørt i Danmark og Asia (!)
No items found.
«Dusj» i prøverommet!
«Dusj» i prøverommet!
«Dusj» i prøverommet!
Tørr shampoo sprayes rett i tørt hår og gir en nyvasket, fresh look med volum! For å lære forbruker at Batiste tørrshampoo er som å ta en rask dusj fikk prøverommene på utvalgte Lindex-butikker egne Batiste «dusjforheng». Test-produkter ble plassert inne i prøverommet. Vi fikk med oss Kathrine Sørland på lanseringen for å skape enda større blest. Denne kampanjen ble en stor suksess i Norge, og ble også kjørt i Danmark og Asia (!)
«Dusj» i prøverommet!
«Dusj» i prøverommet!
«Dusj» i prøverommet!
Tørr shampoo sprayes rett i tørt hår og gir en nyvasket, fresh look med volum! For å lære forbruker at Batiste tørrshampoo er som å ta en rask dusj fikk prøverommene på utvalgte Lindex-butikker egne Batiste «dusjforheng». Test-produkter ble plassert inne i prøverommet. Vi fikk med oss Kathrine Sørland på lanseringen for å skape enda større blest. Denne kampanjen ble en stor suksess i Norge, og ble også kjørt i Danmark og Asia (!)
«Dusj» i prøverommet!
«Dusj» i prøverommet!
«Dusj» i prøverommet!
Tørr shampoo sprayes rett i tørt hår og gir en nyvasket, fresh look med volum! For å lære forbruker at Batiste tørrshampoo er som å ta en rask dusj fikk prøverommene på utvalgte Lindex-butikker egne Batiste «dusjforheng». Test-produkter ble plassert inne i prøverommet. Vi fikk med oss Kathrine Sørland på lanseringen for å skape enda større blest. Denne kampanjen ble en stor suksess i Norge, og ble også kjørt i Danmark og Asia (!)