Circus is some text inside of a div block.
Reklame
+
Design
Arbeider

Markedsførte Batiste i Norge

Batiste tørrshampoo er en etablert merkevare på verdensbasis, men i Norge var dette produktet ukjent. Circus tok hånd om markedsføringen og produktene har nå blitt svært populære!
Aspire Brands
Jobbene

Markedsførte Batiste i Norge

Batiste tørrshampoo er en etablert merkevare på verdensbasis, men i Norge var dette produktet ukjent. Circus tok hånd om markedsføringen og produktene har nå blitt svært populære!
Aspire Brands
Jobbene

Markedsførte Batiste i Norge

Batiste tørrshampoo er en etablert merkevare på verdensbasis, men i Norge var dette produktet ukjent. Circus tok hånd om markedsføringen og produktene har nå blitt svært populære!
Aspire Brands

«Dusj» i prøverommet!

«Dusj» i prøverommet!

«Dusj» i prøverommet!

«Dusj» i prøverommet!

Tørr shampoo sprayes rett i tørt hår og gir en nyvasket, fresh look med volum! For å lære forbruker at Batiste tørrshampoo er som å ta en rask dusj fikk prøverommene på utvalgte Lindex-butikker egne Batiste «dusjforheng». Test-produkter ble plassert inne i prøverommet. Vi fikk med oss Kathrine Sørland på lanseringen for å skape enda større blest. Denne kampanjen ble en stor suksess i Norge, og ble også kjørt i Danmark og Asia (!)
Tørr shampoo sprayes rett i tørt hår og gir en nyvasket, fresh look med volum! For å lære forbruker at Batiste tørrshampoo er som å ta en rask dusj fikk prøverommene på utvalgte Lindex-butikker egne Batiste «dusjforheng». Test-produkter ble plassert inne i prøverommet. Vi fikk med oss Kathrine Sørland på lanseringen for å skape enda større blest. Denne kampanjen ble en stor suksess i Norge, og ble også kjørt i Danmark og Asia (!)

«Dusj» i prøverommet!

«Dusj» i prøverommet!

Tørr shampoo sprayes rett i tørt hår og gir en nyvasket, fresh look med volum! For å lære forbruker at Batiste tørrshampoo er som å ta en rask dusj fikk prøverommene på utvalgte Lindex-butikker egne Batiste «dusjforheng». Test-produkter ble plassert inne i prøverommet. Vi fikk med oss Kathrine Sørland på lanseringen for å skape enda større blest. Denne kampanjen ble en stor suksess i Norge, og ble også kjørt i Danmark og Asia (!)
Tørr shampoo sprayes rett i tørt hår og gir en nyvasket, fresh look med volum! For å lære forbruker at Batiste tørrshampoo er som å ta en rask dusj fikk prøverommene på utvalgte Lindex-butikker egne Batiste «dusjforheng». Test-produkter ble plassert inne i prøverommet. Vi fikk med oss Kathrine Sørland på lanseringen for å skape enda større blest. Denne kampanjen ble en stor suksess i Norge, og ble også kjørt i Danmark og Asia (!)

«Dusj» i prøverommet!

Tørr shampoo sprayes rett i tørt hår og gir en nyvasket, fresh look med volum! For å lære forbruker at Batiste tørrshampoo er som å ta en rask dusj fikk prøverommene på utvalgte Lindex-butikker egne Batiste «dusjforheng». Test-produkter ble plassert inne i prøverommet. Vi fikk med oss Kathrine Sørland på lanseringen for å skape enda større blest. Denne kampanjen ble en stor suksess i Norge, og ble også kjørt i Danmark og Asia (!)

TJENESTER

Tørr shampoo sprayes rett i tørt hår og gir en nyvasket, fresh look med volum! For å lære forbruker at Batiste tørrshampoo er som å ta en rask dusj fikk prøverommene på utvalgte Lindex-butikker egne Batiste «dusjforheng». Test-produkter ble plassert inne i prøverommet. Vi fikk med oss Kathrine Sørland på lanseringen for å skape enda større blest. Denne kampanjen ble en stor suksess i Norge, og ble også kjørt i Danmark og Asia (!)
No items found.

«Dusj» i prøverommet!

«Dusj» i prøverommet!

«Dusj» i prøverommet!

Tørr shampoo sprayes rett i tørt hår og gir en nyvasket, fresh look med volum! For å lære forbruker at Batiste tørrshampoo er som å ta en rask dusj fikk prøverommene på utvalgte Lindex-butikker egne Batiste «dusjforheng». Test-produkter ble plassert inne i prøverommet. Vi fikk med oss Kathrine Sørland på lanseringen for å skape enda større blest. Denne kampanjen ble en stor suksess i Norge, og ble også kjørt i Danmark og Asia (!)

«Dusj» i prøverommet!

«Dusj» i prøverommet!

«Dusj» i prøverommet!

Tørr shampoo sprayes rett i tørt hår og gir en nyvasket, fresh look med volum! For å lære forbruker at Batiste tørrshampoo er som å ta en rask dusj fikk prøverommene på utvalgte Lindex-butikker egne Batiste «dusjforheng». Test-produkter ble plassert inne i prøverommet. Vi fikk med oss Kathrine Sørland på lanseringen for å skape enda større blest. Denne kampanjen ble en stor suksess i Norge, og ble også kjørt i Danmark og Asia (!)

«Dusj» i prøverommet!

«Dusj» i prøverommet!

«Dusj» i prøverommet!

Tørr shampoo sprayes rett i tørt hår og gir en nyvasket, fresh look med volum! For å lære forbruker at Batiste tørrshampoo er som å ta en rask dusj fikk prøverommene på utvalgte Lindex-butikker egne Batiste «dusjforheng». Test-produkter ble plassert inne i prøverommet. Vi fikk med oss Kathrine Sørland på lanseringen for å skape enda større blest. Denne kampanjen ble en stor suksess i Norge, og ble også kjørt i Danmark og Asia (!)

TJENESTER

No items found.

TJENESTER

No items found.

Say hello!

Say hello!

Say hello!

Say hello!

Da Batiste lanserte hårspray-serien «Stylist», stod produktnavnet sentralt i lanseringskampanjen. Kommunikasjonskonseptet «Say hello to your new stylists» ble laget for annonsering og retail. På egne flettebar-stands, såkalte «Braid Bars» kunne du få flettet håret ditt av stylister som brukte Batiste produkter. Konseptet ble videreført i Skandinavia.
Da Batiste lanserte hårspray-serien «Stylist», stod produktnavnet sentralt i lanseringskampanjen. Kommunikasjonskonseptet «Say hello to your new stylists» ble laget for annonsering og retail. På egne flettebar-stands, såkalte «Braid Bars» kunne du få flettet håret ditt av stylister som brukte Batiste produkter. Konseptet ble videreført i Skandinavia.

Say hello!

Say hello!

Da Batiste lanserte hårspray-serien «Stylist», stod produktnavnet sentralt i lanseringskampanjen. Kommunikasjonskonseptet «Say hello to your new stylists» ble laget for annonsering og retail. På egne flettebar-stands, såkalte «Braid Bars» kunne du få flettet håret ditt av stylister som brukte Batiste produkter. Konseptet ble videreført i Skandinavia.
Da Batiste lanserte hårspray-serien «Stylist», stod produktnavnet sentralt i lanseringskampanjen. Kommunikasjonskonseptet «Say hello to your new stylists» ble laget for annonsering og retail. På egne flettebar-stands, såkalte «Braid Bars» kunne du få flettet håret ditt av stylister som brukte Batiste produkter. Konseptet ble videreført i Skandinavia.

Say hello!

Da Batiste lanserte hårspray-serien «Stylist», stod produktnavnet sentralt i lanseringskampanjen. Kommunikasjonskonseptet «Say hello to your new stylists» ble laget for annonsering og retail. På egne flettebar-stands, såkalte «Braid Bars» kunne du få flettet håret ditt av stylister som brukte Batiste produkter. Konseptet ble videreført i Skandinavia.

TJENESTER

Da Batiste lanserte hårspray-serien «Stylist», stod produktnavnet sentralt i lanseringskampanjen. Kommunikasjonskonseptet «Say hello to your new stylists» ble laget for annonsering og retail. På egne flettebar-stands, såkalte «Braid Bars» kunne du få flettet håret ditt av stylister som brukte Batiste produkter. Konseptet ble videreført i Skandinavia.
No items found.

Say hello!

Say hello!

Say hello!

Da Batiste lanserte hårspray-serien «Stylist», stod produktnavnet sentralt i lanseringskampanjen. Kommunikasjonskonseptet «Say hello to your new stylists» ble laget for annonsering og retail. På egne flettebar-stands, såkalte «Braid Bars» kunne du få flettet håret ditt av stylister som brukte Batiste produkter. Konseptet ble videreført i Skandinavia.

Say hello!

Say hello!

Say hello!

Da Batiste lanserte hårspray-serien «Stylist», stod produktnavnet sentralt i lanseringskampanjen. Kommunikasjonskonseptet «Say hello to your new stylists» ble laget for annonsering og retail. På egne flettebar-stands, såkalte «Braid Bars» kunne du få flettet håret ditt av stylister som brukte Batiste produkter. Konseptet ble videreført i Skandinavia.

Say hello!

Say hello!

Say hello!

Da Batiste lanserte hårspray-serien «Stylist», stod produktnavnet sentralt i lanseringskampanjen. Kommunikasjonskonseptet «Say hello to your new stylists» ble laget for annonsering og retail. På egne flettebar-stands, såkalte «Braid Bars» kunne du få flettet håret ditt av stylister som brukte Batiste produkter. Konseptet ble videreført i Skandinavia.

TJENESTER

No items found.

Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet

Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet

Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet

Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet

Å vaske håret hver dag sliter på håret. I kampanjen «Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet» var oppgaven å formidle at ved bruk av Batiste tørrshampoo kan du skåne håret ved å droppe hårvasken, men likevel få en fresh look.
Å vaske håret hver dag sliter på håret. I kampanjen «Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet» var oppgaven å formidle at ved bruk av Batiste tørrshampoo kan du skåne håret ved å droppe hårvasken, men likevel få en fresh look.

Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet

Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet

Å vaske håret hver dag sliter på håret. I kampanjen «Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet» var oppgaven å formidle at ved bruk av Batiste tørrshampoo kan du skåne håret ved å droppe hårvasken, men likevel få en fresh look.
Å vaske håret hver dag sliter på håret. I kampanjen «Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet» var oppgaven å formidle at ved bruk av Batiste tørrshampoo kan du skåne håret ved å droppe hårvasken, men likevel få en fresh look.

Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet

Å vaske håret hver dag sliter på håret. I kampanjen «Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet» var oppgaven å formidle at ved bruk av Batiste tørrshampoo kan du skåne håret ved å droppe hårvasken, men likevel få en fresh look.

TJENESTER

Å vaske håret hver dag sliter på håret. I kampanjen «Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet» var oppgaven å formidle at ved bruk av Batiste tørrshampoo kan du skåne håret ved å droppe hårvasken, men likevel få en fresh look.
No items found.

Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet

Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet

Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet

Å vaske håret hver dag sliter på håret. I kampanjen «Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet» var oppgaven å formidle at ved bruk av Batiste tørrshampoo kan du skåne håret ved å droppe hårvasken, men likevel få en fresh look.

Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet

Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet

Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet

Å vaske håret hver dag sliter på håret. I kampanjen «Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet» var oppgaven å formidle at ved bruk av Batiste tørrshampoo kan du skåne håret ved å droppe hårvasken, men likevel få en fresh look.

Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet

Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet

Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet

Å vaske håret hver dag sliter på håret. I kampanjen «Ikke slit ut håret, slit ut hoppetauet» var oppgaven å formidle at ved bruk av Batiste tørrshampoo kan du skåne håret ved å droppe hårvasken, men likevel få en fresh look.

TJENESTER

No items found.